Returer och återbetalningar
Refusion
For de fleste artikler, i den usandsynlige situation at dit produkt er defekt, kan du sende det tilbage til os for refusion eller ombytning af varer inden for 30 dage efter modtagelsen.
For at være berettiget til retur skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i originalemballagen.
Returer
Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede artikel. Vi vil også meddele dig om godkendelsen eller afslaget på din refusion. Hvis du er godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive tilført dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.
Forsinkede eller manglende refusioner
- Hvis du ikke har modtaget nogen refusion endnu, tjek først din bankkonto igen.
- Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid, før din refusion officielt publiceres.
- Kontakt din bank. Der er ofte noget behandlingstid, før en refusion publiceres.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os gennem chat eller via nordiskmys@gmail.com.
Ombytninger
Vi erstatter kun genstande, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte det til den samme genstand, send venligst en e-mail med vores kontaktformular.
Returfragt
Kontakt os via nordiskmys@gmail.com for at oprette en retur. Vi vil instruere dig via e-mail i, hvor du skal sende din genstand til retur.